Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5248


Utolsó 5 Tagunk
 01:Dec 07, 2018csupesz81
 02:Dec 01, 2018Heo
 03:Dec 05, 2018safiworks
 04:Dec 04, 2018EchoPeti1
 05:Nov 26, 2018lalaonline

Látogatók

 Vendégek (100%)

23

 01: 178.210.233.XXX  02: 5.196.87.XX  03: 31.46.196.XX  04: 176.63.17.XXX  05: 84.3.117.XX  06: 66.249.69.XXX  07: 188.32.65.XXX  08: 144.76.186.XX  09: 79.120.177.XX  10: 188.143.90.XXX  11: 209.17.97.XXX  12: 176.63.30.XXX  13: 66.249.75.XXX  14: 93.158.166.X  15: 37.9.113.XXX  16: 92.245.68.XXX  17: 185.184.157.XXX  18: 92.210.153.XXX  19: 91.83.238.XXX  20: 54.159.51.XXX  21: 176.63.19.XXX  22: 162.212.169.XX  23: 81.182.176.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

23


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

3623

 · Tegnap

2835

 · Összesen ·
72052620

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

671

 · Naponta

15,150

 · Havonta

461,876

 · Évente

5,542,509


Szerver idő
 · idő

21:24:02

 · Dátum

11/12/18

 · Időzóna

GMT + 1


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - Sabján szervíz
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

Sabján szervíz
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
smiklos
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: May 10, 2013
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szurdokpüspöki

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 8:47    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:

Valami komoly probléma lehet a géppel, ha 10ekm futás után eltűnt az autóból ennyi olaj - majdnem másfél liter olaj, a teljes utántöltendő mennyiség egy harmada -, ez nem opel ecotec, hogy normális legyen a kormos kipufogó.

2000km futás után érdemes csak olajat nézni biztonság kedvéért, az én 140e-t futott benzin/gázosomban 10ekm után 2 vonalka szokott fogyni és nem azért ennyi, mert benzintől hígul vissza.

Mégvalami: az olajnyomás érzékelő nem azt nézi, hogy a nívópálca vége olajos-e vagy sem Mosoly Akkor jelzett, amikor az olajnyomás a kevés olajtól nem volt elégséges, nagyon is jól tette a dolgát.


Hát ebben 210.000 van, 12 éves technika. Meglátjuk most mi lesz a mostan olajjal. Figyelem majd, lassan meglesz az első 1000 Km. Az biztos, hogy nem elfolyik, mert a kocsi alatt nincs olaj folyásra utaló jel.
_________________
Xsara Picasso 2002 1.8i 16V SX PLUS
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1014
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 9:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
smiklos
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: May 10, 2013
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szurdokpüspöki

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 9:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

jancsi írta:
Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly


A feleségem 10 éves 82.000 futott kis autójánál is hasonló a helyzet, amennyi belement az ki is jön belőle. Itt a 210.000 lesz a gond. Meglátjuk mi lesz, mert 1 éve amióta nálam van a kocsi ez volt kb a negyedik olajcsere és eddig nem volt gond az olajjal.
_________________
Xsara Picasso 2002 1.8i 16V SX PLUS
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 13:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

smiklos írta:
jancsi írta:
Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly


A feleségem 10 éves 82.000 futott kis autójánál is hasonló a helyzet, amennyi belement az ki is jön belőle. Itt a 210.000 lesz a gond. Meglátjuk mi lesz, mert 1 éve amióta nálam van a kocsi ez volt kb a negyedik olajcsere és eddig nem volt gond az olajjal.


Kormos a kipufogó vége? Mert ha az olajat "eszi" a motor, akkor ugye az koromfelhő képében egy gyors gázadásnál jelentkeznie kellene, kb mint a kétütemű autóknál.

210e az még nem a világ vége, elvileg nem beszélhetünk még kopott motorról, de kitudja, előtted hogyan került bele ~170e. Persze az is előfordulhat - amire azért nem mernék nagy összegben fogadni - hogy a 10W40 csak címkén tudott ennyit, valami más volt a flakonban. Ha vékonyabb (0W40) akkor tudnám elképzelni az ilyen mértékű fogyást az olajból, ha vastagabb (pl 15W40) akkor meg pont hogy nem enne ennyit sem..

Találgatni lehet, de semmi értelme. 1000km után van látható fogyás a nívópálcán?
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 13:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

jancsi írta:
Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly


Persze, mert gázos Mosoly Viszont azt se felejtsd el, hogy az olaj színe megfelelőnek tűnhet, cserébe az egyéb, nem látható tulajdonságai viszont akár lényegesen rosszabbak is lehetnek, mintha benzinnel futott volna az autó. Mindenhol azt olvasom, lehet hosszabb periódussal cserélgetni az olajat LPG mellett, de én úgy érzem, hogy ez csak részben igaz.

Ha legközelebb cserélsz olajat, szagolj bele, benzinszaga lesz Mosoly Pedig ugye 99% üzemidőben LPG-t éget a motor és mégis.. szóval pici mindig fogy, de az a kevés benzin is vissza tudja hígítani.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
smiklos
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: May 10, 2013
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szurdokpüspöki

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 14:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
smiklos írta:
jancsi írta:
Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly


A feleségem 10 éves 82.000 futott kis autójánál is hasonló a helyzet, amennyi belement az ki is jön belőle. Itt a 210.000 lesz a gond. Meglátjuk mi lesz, mert 1 éve amióta nálam van a kocsi ez volt kb a negyedik olajcsere és eddig nem volt gond az olajjal.


Kormos a kipufogó vége? Mert ha az olajat "eszi" a motor, akkor ugye az koromfelhő képében egy gyors gázadásnál jelentkeznie kellene, kb mint a kétütemű autóknál.

210e az még nem a világ vége, elvileg nem beszélhetünk még kopott motorról, de kitudja, előtted hogyan került bele ~170e. Persze az is előfordulhat - amire azért nem mernék nagy összegben fogadni - hogy a 10W40 csak címkén tudott ennyit, valami más volt a flakonban. Ha vékonyabb (0W40) akkor tudnám elképzelni az ilyen mértékű fogyást az olajból, ha vastagabb (pl 15W40) akkor meg pont hogy nem enne ennyit sem..

Találgatni lehet, de semmi értelme. 1000km után van látható fogyás a nívópálcán?


Szerintem holnap meg is lesz az első 1000 Km és megnézem, megírom. 10W40-et kapott a kocsi, Castrol Magnatecet szép zöld flakonból. A kipufogó végé nem kormos (autópályán is járok vele, szépen ki van égve), és nem is szokott füstölni a kocsi. Télire akarok 5W30-at tenni bele, de lehet akkor is marad a 10W40.
_________________
Xsara Picasso 2002 1.8i 16V SX PLUS
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
jancsi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Aug 28, 2009
Hozzászólások: 1014
Tartózkodási hely: Nyúl York (Rimóc)

HozzászólásElküldve: 2014. Március 31. Hétfő, 15:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Én ujkorátòl 5w40-s Total-t öntözök bele.
_________________
2005.10 havi, 1,6  8v, Elit, Szahara ezüst, gázos 1 Piki
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
smiklos
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: May 10, 2013
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szurdokpüspöki

HozzászólásElküldve: 2014. Április 1. Kedd, 10:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

smiklos írta:

Szerintem holnap meg is lesz az első 1000 Km és megnézem, megírom. 10W40-et kapott a kocsi, Castrol Magnatecet szép zöld flakonból. A kipufogó végé nem kormos (autópályán is járok vele, szépen ki van égve), és nem is szokott füstölni a kocsi. Télire akarok 5W30-at tenni bele, de lehet akkor is marad a 10W40.


Megnéztem az nívópálcát, minden rendben, nem hiányzik olaj az első 1000 km után. A kipufogó vége is rendben van (szerintem). Az előző garnitúra olajnál nem figyeltem annyira a kipufogót, lehet volt olyan időszak amikor kormos volt a vége, viszont gázadásnál sosem füstölt.
_________________
Xsara Picasso 2002 1.8i 16V SX PLUS
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
smiklos
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: May 10, 2013
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szurdokpüspöki

HozzászólásElküldve: 2014. Április 15. Kedd, 9:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

smiklos írta:
smiklos írta:

Szerintem holnap meg is lesz az első 1000 Km és megnézem, megírom. 10W40-et kapott a kocsi, Castrol Magnatecet szép zöld flakonból. A kipufogó végé nem kormos (autópályán is járok vele, szépen ki van égve), és nem is szokott füstölni a kocsi. Télire akarok 5W30-at tenni bele, de lehet akkor is marad a 10W40.


Megnéztem az nívópálcát, minden rendben, nem hiányzik olaj az első 1000 km után. A kipufogó vége is rendben van (szerintem). Az előző garnitúra olajnál nem figyeltem annyira a kipufogót, lehet volt olyan időszak amikor kormos volt a vége, viszont gázadásnál sosem füstölt.


2000 km után is rendben az olaj. Nem tudom, hogy akkor az előző olajjal miért volt gond. A lényeg, hogy most rendben van.
_________________
Xsara Picasso 2002 1.8i 16V SX PLUS
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
bod101
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2014
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 9. Péntek, 7:17    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Tudja valaki a pontos címüket?
Köszönöm!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 10. Szombat, 12:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bod101 írta:
Sziasztok!

Tudja valaki a pontos címüket?
Köszönöm!


Rákospalotai határútról nyíló Madách utca 53.

Bézs-szerű családi ház alsó szintje.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Grillo
Új tag
Új tag


Csatlakozott: May 14, 2012
Hozzászólások: 56
Tartózkodási hely: Dunakeszi

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 12. Hétfő, 7:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Jani kórházban van, de telefonon elérhető.
_________________
SX Plus 1.8i 16v (2000)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bod101
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2014
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 12. Hétfő, 8:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2259

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 19. Hétfő, 16:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
smiklos írta:
jancsi írta:
Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly


A feleségem 10 éves 82.000 futott kis autójánál is hasonló a helyzet, amennyi belement az ki is jön belőle. Itt a 210.000 lesz a gond. Meglátjuk mi lesz, mert 1 éve amióta nálam van a kocsi ez volt kb a negyedik olajcsere és eddig nem volt gond az olajjal.


Kormos a kipufogó vége? Mert ha az olajat "eszi" a motor, akkor ugye az koromfelhő képében egy gyors gázadásnál jelentkeznie kellene, kb mint a kétütemű autóknál.

210e az még nem a világ vége, elvileg nem beszélhetünk még kopott motorról, de kitudja, előtted hogyan került bele ~170e. Persze az is előfordulhat - amire azért nem mernék nagy összegben fogadni - hogy a 10W40 csak címkén tudott ennyit, valami más volt a flakonban. Ha vékonyabb (0W40) akkor tudnám elképzelni az ilyen mértékű fogyást az olajból, ha vastagabb (pl 15W40) akkor meg pont hogy nem enne ennyit sem..

Találgatni lehet, de semmi értelme. 1000km után van látható fogyás a nívópálcán?


A viszkozitási jelöléseket jó lenne tisztába tenni... Az első szám hidegoldali, nem lesz vékonyabb meg vastagabb az olaj - köznyelvben ez terjeng, de baromság.
Akkor az ásványi (hidegen sűrűbb mint a szintetikus gyakorlatban) jobb? Fenéket, csak kevésbé stabil.
Én 5W30al járok, az már melegen hígabb, de egy csepp sem fogyott. Ahol fogy, bibi van, vagy nem szereti azt az olajat (1.8as anno 5W40 Magnatecből alig evett, minden másból, beleértve 10W40es Magnatecet is; csipegetett).

Nagy gáznál sofőr által is látható füst már nagyon kehes motorra utal. Hideg indításnál a kékes füst már sokkal hamarább jelentkezik viszont.
_________________
XP 1,6 16V Comfort ESP 2008 chip
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
smiklos
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: May 10, 2013
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Szurdokpüspöki

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 19. Hétfő, 17:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:
PPGergo írta:
smiklos írta:
jancsi írta:
Nekem a 90ezret futott, 9 éves gépből nem fogy, kb annyit engedek le cserekor, amennyit beletöltöttem. Szinre sem sokkal rosszabb a leengedett... Mosoly


A feleségem 10 éves 82.000 futott kis autójánál is hasonló a helyzet, amennyi belement az ki is jön belőle. Itt a 210.000 lesz a gond. Meglátjuk mi lesz, mert 1 éve amióta nálam van a kocsi ez volt kb a negyedik olajcsere és eddig nem volt gond az olajjal.


Kormos a kipufogó vége? Mert ha az olajat "eszi" a motor, akkor ugye az koromfelhő képében egy gyors gázadásnál jelentkeznie kellene, kb mint a kétütemű autóknál.

210e az még nem a világ vége, elvileg nem beszélhetünk még kopott motorról, de kitudja, előtted hogyan került bele ~170e. Persze az is előfordulhat - amire azért nem mernék nagy összegben fogadni - hogy a 10W40 csak címkén tudott ennyit, valami más volt a flakonban. Ha vékonyabb (0W40) akkor tudnám elképzelni az ilyen mértékű fogyást az olajból, ha vastagabb (pl 15W40) akkor meg pont hogy nem enne ennyit sem..

Találgatni lehet, de semmi értelme. 1000km után van látható fogyás a nívópálcán?


A viszkozitási jelöléseket jó lenne tisztába tenni... Az első szám hidegoldali, nem lesz vékonyabb meg vastagabb az olaj - köznyelvben ez terjeng, de baromság.
Akkor az ásványi (hidegen sűrűbb mint a szintetikus gyakorlatban) jobb? Fenéket, csak kevésbé stabil.
Én 5W30al járok, az már melegen hígabb, de egy csepp sem fogyott. Ahol fogy, bibi van, vagy nem szereti azt az olajat (1.8as anno 5W40 Magnatecből alig evett, minden másból, beleértve 10W40es Magnatecet is; csipegetett).

Nagy gáznál sofőr által is látható füst már nagyon kehes motorra utal. Hideg indításnál a kékes füst már sokkal hamarább jelentkezik viszont.



10w40 magnatec van benne. 6000 km utan nem latok fogyast az olajbol. Hideg inditasnal a felesegemnek sikerult kekes fustot produkalni, nekem meg nem sikerult. Nekem egyre gyanusabb az elozo garnitura olaj. Mashol lett veve mint a mostani.
_________________
Xsara Picasso 2002 1.8i 16V SX PLUS
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 20. Kedd, 9:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

MC_Pite írta:


A viszkozitási jelöléseket jó lenne tisztába tenni... Az első szám hidegoldali, nem lesz vékonyabb meg vastagabb az olaj - köznyelvben ez terjeng, de baromság.
Akkor az ásványi (hidegen sűrűbb mint a szintetikus gyakorlatban) jobb? Fenéket, csak kevésbé stabil.
Én 5W30al járok, az már melegen hígabb, de egy csepp sem fogyott. Ahol fogy, bibi van, vagy nem szereti azt az olajat (1.8as anno 5W40 Magnatecből alig evett, minden másból, beleértve 10W40es Magnatecet is; csipegetett).

Nagy gáznál sofőr által is látható füst már nagyon kehes motorra utal. Hideg indításnál a kékes füst már sokkal hamarább jelentkezik viszont.


Túl sok totalcart olvasol.

Tisztában vagyok a számok jelentésével, foglalkozom motor és egyéb olajokkal, nem csak a polcról árulom őket Kacsint?

Viszkozitások igen sokat számítanak, a vékonyabb olaj a köznyelvben a könnyebben folyósodásra hajlamos olajat jelenti, a vastag a nehezebben. Lehet hogy baromság, de még mindig egyszerűbb így hivatkozni rá, mint táblázatok eredményeit copyzzam be ide.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
bod101
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2014
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 20. Kedd, 14:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

A légzsák visszajelző lámpának ráadott gyújtásnál kellene egy ideig világítania? A x2-es így csinálja. Ha az anyósülésnél kikapcsolom azt jelzi a műszerfalon a x2-es visszajelző. Rossz lenne a légzsákom?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bod101
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2014
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2014. Máj 23. Péntek, 18:07    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

bod101 írta:
Sziasztok!

A légzsák visszajelző lámpának ráadott gyújtásnál kellene egy ideig világítania? A x2-es így csinálja. Ha az anyósülésnél kikapcsolom azt jelzi a műszerfalon a x2-es visszajelző. Rossz lenne a légzsákom?

Izzócsere és már jó is Vicces
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Attila100
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jul 07, 2014
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Százhalombatta

HozzászólásElküldve: 2014. Július 13. Vasárnap, 20:33    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok. Én is csatlakoztam a fórumhoz, nagyon hasznos. Az lenne a kérdésem hosszas hiba sorolgatás helyett,hogy a Sabján szervíz manapság is üzemel-e? és elektromos problémák-kal is foglalkoznak?
_________________
Attila100 1.8 SX Plus azért is Citroen!!!!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bod101
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 09, 2014
Hozzászólások: 48

HozzászólásElküldve: 2014. Július 15. Kedd, 14:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Attila100 írta:
Sziasztok. Én is csatlakoztam a fórumhoz, nagyon hasznos. Az lenne a kérdésem hosszas hiba sorolgatás helyett,hogy a Sabján szervíz manapság is üzemel-e? és elektromos problémák-kal is foglalkoznak?


Üzemel Nevet?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Balukapitany
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 20, 2014
Hozzászólások: 14

HozzászólásElküldve: 2015. Február 13. Péntek, 11:23    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

A fórumos pozitív ajánlások hatására januárban én is a Sabján úrhoz vittem az autómat (grand pic. 1.6 HDI MCP6) kuplung szett és kettős tömegű lendkerék cserére. A szolgáltatással, az árakkal maximálisan meg vagyok elégedve, így most már én is jó szívvel ajánlom őket, ha szervíz témáról van szó.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gyz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 06, 2007
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest, III.

HozzászólásElküldve: 2015. Február 13. Péntek, 17:31    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Balukapitany írta:
A fórumos pozitív ajánlások hatására januárban én is a Sabján úrhoz vittem az autómat (grand pic. 1.6 HDI MCP6) kuplung szett és kettős tömegű lendkerék cserére. A szolgáltatással, az árakkal maximálisan meg vagyok elégedve, így most már én is jó szívvel ajánlom őket, ha szervíz témáról van szó.


szia, két kérdésem lenne, ha nem titok:

1. hány km van a kocsiban?
2. Mennyibe került a művelet?
_________________
GC4P 1.6 VTI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Balukapitany
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 20, 2014
Hozzászólások: 14

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 12:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyz írta:
Balukapitany írta:
A fórumos pozitív ajánlások hatására januárban én is a Sabján úrhoz vittem az autómat (grand pic. 1.6 HDI MCP6) kuplung szett és kettős tömegű lendkerék cserére. A szolgáltatással, az árakkal maximálisan meg vagyok elégedve, így most már én is jó szívvel ajánlom őket, ha szervíz témáról van szó.


szia, két kérdésem lenne, ha nem titok:

1. hány km van a kocsiban?
2. Mennyibe került a művelet?


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került. Ebben a két említett tételen kívül volt még kinyomó csapágy is (azt hiszem ez volt a neve, szétszedéskor derült ki, hogy kell), illetve turbó cső, mert ott kifújt.
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 14:05    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Balukapitany írta:


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került.


OMG Sokkolt
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
gyz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 06, 2007
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest, III.

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 15:37    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Balukapitany írta:


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került. Ebben a két említett tételen kívül volt még kinyomó csapágy is (azt hiszem ez volt a neve, szétszedéskor derült ki, hogy kell), illetve turbó cső, mert ott kifújt.


köszi. Arról van elképzelésed, hogy ez márkaszervizben mennyi lett volna?

Egy barátom gondolkodik használt c4pic-vásárláson, azért kérdezősködöm.
_________________
GC4P 1.6 VTI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
gyz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 06, 2007
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest, III.

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 15:45    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
Balukapitany írta:


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került.


OMG Sokkolt


Az én benzinesemben nincs kettőstömegű, meg turbó, de 175 ezer km alatt a két kocsi fogyasztáskülönbségéből bőven összejön ennek az összegnek a triplája is. Tehát újonnan a dízel éri meg jobban.

Használtan már nem ilyen biztos. De a lényeg, hogy jó tudni, hogy 150 ezer felett már ezek a költségek szinte kötelezően előjönnek a dízelnél.
_________________
GC4P 1.6 VTI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Balukapitany
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 20, 2014
Hozzászólások: 14

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 16:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyz írta:
Balukapitany írta:


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került. Ebben a két említett tételen kívül volt még kinyomó csapágy is (azt hiszem ez volt a neve, szétszedéskor derült ki, hogy kell), illetve turbó cső, mert ott kifújt.


köszi. Arról van elképzelésed, hogy ez márkaszervizben mennyi lett volna?

Egy barátom gondolkodik használt c4pic-vásárláson, azért kérdezősködöm.


A márkaszervízben még tavaly év végén kérdeztem meg és akkor azt mondták, hogy kb 400-500 eFt. Így amikor a Sabján úr 300 ezret mondott, bólintottam. Ebből a munkadíj a Sabjánnál 50 eFt volt, ami szerintem, hogy egy ilyen kaliberű munkára egyáltalán nem sok. 2 napig dolgozott rajta, és úgy gondolom alapos munkát végzett, azóta tökéletesen muzsikál. Azt azért hozzá kell tennem, hogy a kocsiban alig volt 10e km, mikor a párom kölcsönkérte, hogy elvigye. 10 perc múlva visszajött a lakásba, hogy jöjjek le, mert a kocsi füstöl, nem tud vele elindulni. Lemegyek, kocsi füstben áll (ordenáré füstben), hát kiderült, hogy a lelkem egyszerre nyomta a gázt és a féket is, mert azt gondolta, hogy az automata kézifék így is kiold... No comment, mindenesetre ez adott a kuplungnak akkor szerintem rendesen. Kb 150.000 km-nél kezdett el rángatni 1-esben induláskor, azóta ez csak egyre rosszabb lett (a csere előtt sokszor azt hittem, hogy szétszakad a kocsi, annyira rángatott egyesben), ezért döntöttem a csere mellett. A többi sebességfokozatot jól váltotta, csak induláskor volt gond. Ezt csak a háttér miatt mondtam el, lehet, hogy egyébként bőven 200 ekm felett is kibírja az eredeti kuplung szettel...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 18:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

gyz írta:
PPGergo írta:
Balukapitany írta:


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került.


OMG Sokkolt


Az én benzinesemben nincs kettőstömegű, meg turbó, de 175 ezer km alatt a két kocsi fogyasztáskülönbségéből bőven összejön ennek az összegnek a triplája is. Tehát újonnan a dízel éri meg jobban.

Használtan már nem ilyen biztos. De a lényeg, hogy jó tudni, hogy 150 ezer felett már ezek a költségek szinte kötelezően előjönnek a dízelnél.


Az a problémám ezzel az összeggel, hogy a tipikus hibákból nem jött elő az összes (ne is jöjjön). Ha majd turbót, szivattyút, injektor kell cserélni, teljesen elolvad az előny a sima benzineshez képest.
(Szerintem dieselt pukimentesen kell venni, ésszel használni, majd pár évesen a nagyobb hibák előtt eladni, szegény második tulaj nyakába zúdítva a kakit. Tudom, köcsögség, de így a benzineshez képesti előny a te zsebedben marad. Mivel a többsége így csinálja, ezért sem vennék dieselt)
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
gyz
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Oct 06, 2007
Hozzászólások: 385
Tartózkodási hely: Budapest, III.

HozzászólásElküldve: 2015. Február 17. Kedd, 22:16    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:


Az a problémám ezzel az összeggel, hogy a tipikus hibákból nem jött elő az összes (ne is jöjjön). Ha majd turbót, szivattyút, injektor kell cserélni, teljesen elolvad az előny a sima benzineshez képest.
(Szerintem dieselt pukimentesen kell venni, ésszel használni, majd pár évesen a nagyobb hibák előtt eladni, szegény második tulaj nyakába zúdítva a kakit. Tudom, köcsögség, de így a benzineshez képesti előny a te zsebedben marad. Mivel a többsége így csinálja, ezért sem vennék dieselt)


ja, csak c4 pic-ből alig lehet benzinest kapni. Azokból is az 1,6 thp-t inkább nem, tehát elég szűk a kínálat. Legalábis itthon.
_________________
GC4P 1.6 VTI
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Balukapitany
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 20, 2014
Hozzászólások: 14

HozzászólásElküldve: 2015. Február 18. Szerda, 9:29    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:
gyz írta:
PPGergo írta:
Balukapitany írta:


Szia, a kocsiban 175.000 km van, a művelet pedig 300.000 Ft-ba került.


OMG Sokkolt


Az én benzinesemben nincs kettőstömegű, meg turbó, de 175 ezer km alatt a két kocsi fogyasztáskülönbségéből bőven összejön ennek az összegnek a triplája is. Tehát újonnan a dízel éri meg jobban.

Használtan már nem ilyen biztos. De a lényeg, hogy jó tudni, hogy 150 ezer felett már ezek a költségek szinte kötelezően előjönnek a dízelnél.


Az a problémám ezzel az összeggel, hogy a tipikus hibákból nem jött elő az összes (ne is jöjjön). Ha majd turbót, szivattyút, injektor kell cserélni, teljesen elolvad az előny a sima benzineshez képest.
(Szerintem dieselt pukimentesen kell venni, ésszel használni, majd pár évesen a nagyobb hibák előtt eladni, szegény második tulaj nyakába zúdítva a kakit. Tudom, köcsögség, de így a benzineshez képesti előny a te zsebedben marad. Mivel a többsége így csinálja, ezért sem vennék dieselt)


A turbón már túl vagyok, az 85.000 km-nél szállt el...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 381

HozzászólásElküldve: 2015. Február 18. Szerda, 9:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:

Az a problémám ezzel az összeggel, hogy a tipikus hibákból nem jött elő az összes (ne is jöjjön). Ha majd turbót, szivattyút, injektor kell cserélni, teljesen elolvad az előny a sima benzineshez képest.
(Szerintem dieselt pukimentesen kell venni, ésszel használni, majd pár évesen a nagyobb hibák előtt eladni, szegény második tulaj nyakába zúdítva a kakit. Tudom, köcsögség, de így a benzineshez képesti előny a te zsebedben marad. Mivel a többsége így csinálja, ezért sem vennék dieselt)
kicsit sok az általánosítás benne
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Február 19. Csütörtök, 13:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

pda írta:
PPGergo írta:

Az a problémám ezzel az összeggel, hogy a tipikus hibákból nem jött elő az összes (ne is jöjjön). Ha majd turbót, szivattyút, injektor kell cserélni, teljesen elolvad az előny a sima benzineshez képest.
(Szerintem dieselt pukimentesen kell venni, ésszel használni, majd pár évesen a nagyobb hibák előtt eladni, szegény második tulaj nyakába zúdítva a kakit. Tudom, köcsögség, de így a benzineshez képesti előny a te zsebedben marad. Mivel a többsége így csinálja, ezért sem vennék dieselt)
kicsit sok az általánosítás benne


Most miért? A turbo pl bejött, 85*e km után cserés, a többinek sem saccolok hosszú életét.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
pda
Visszatérő vendég
Visszatérő vendég


Csatlakozott: Feb 08, 2013
Hozzászólások: 381

HozzászólásElküldve: 2015. Február 19. Csütörtök, 13:48    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

PPGergo írta:

Most miért? A turbo pl bejött, 85*e km után cserés, a többinek sem saccolok hosszú életét.
mert ez nem normális dolog

a kuplung storyt olvasva, van elképzelésem a turboval kapcsolatban is

elnyúztam már pár autót (2M Km alatt), zömében Td-ket, legutóbb a 2.0HDI berlingot
280-e nél ült át bele valaki, a motorja nem volt bontva soha

de nem akarok ezen feleslegesen vitatkozni
ha valaki úgy gondolja, h 150e egy mai diesel élettartama, akkor gondolja úgy
sztem nem az

ezt is csak azért írtam le, h legyen egy ellenpont is az általánosításokkal kapcsolatban
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Február 20. Péntek, 14:50    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

pda írta:
PPGergo írta:

Most miért? A turbo pl bejött, 85*e km után cserés, a többinek sem saccolok hosszú életét.
mert ez nem normális dolog

a kuplung storyt olvasva, van elképzelésem a turboval kapcsolatban is

elnyúztam már pár autót (2M Km alatt), zömében Td-ket, legutóbb a 2.0HDI berlingot
280-e nél ült át bele valaki, a motorja nem volt bontva soha

de nem akarok ezen feleslegesen vitatkozni
ha valaki úgy gondolja, h 150e egy mai diesel élettartama, akkor gondolja úgy
sztem nem az

ezt is csak azért írtam le, h legyen egy ellenpont is az általánosításokkal kapcsolatban


Ezer példát tudok sorolni én is félmilliót futott hibamentes dieselre és persze arra is itt a példa, hogy 200ekm alatt kemény pénzekért ki kell majd cserélni mindent. Mivel általában nem tudhatod hogyan használtak előtted az autót, én nem mérnek használt dieselt venni. A megtekert gépeket nem is hoznám szóba.
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
JamesMiller
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 10, 2014
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Február 25. Szerda, 10:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Sabján szerviz nyitvatartását ismeri esetleg valaki? Fél ötig dolgozok, öt óra, mire otthon vagyok, szóval félek cinkes az időpont. Weboldalukat nem találtam. K?rd
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Lofi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 12, 2008
Hozzászólások: 1381
Tartózkodási hely: Mogyoród

HozzászólásElküldve: 2015. Február 26. Csütörtök, 13:49    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

JamesMiller írta:
Sziasztok!

Sabján szerviz nyitvatartását ismeri esetleg valaki? Fél ötig dolgozok, öt óra, mire otthon vagyok, szóval félek cinkes az időpont. Weboldalukat nem találtam. K?rd

Jani mostanában inkább 8(8:30)-16-ig van, de egy telefon és megbeszéled.
_________________
PUG5008 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
PPGergo
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Apr 26, 2009
Hozzászólások: 2794
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Március 24. Kedd, 13:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Átköltözött a szerviz a műszaki vizsgaállomásra, ha valaki a Madách 53-ban keresne őket (Madáchhoz képest kb 100m, a narancs épületben, mint régen)
_________________
1.6 8v LPG
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Chubbie78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 17, 2018
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2018. Július 9. Hétfő, 13:32    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szép napot kívánok!
Elég régiek a bejegyzések, és a telefon meg nem válaszol (hangposta), ezért szeretném kérdezni, hogy a működik-e még ez a szervíz
_________________
Chub - évi 10-15 ezer km - XPic 1.6i 2006/4 (kékes)szürke Comfort, fr. belpiacos, "Genin", fransziássan: "Zsönen"
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Chubbie78
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Apr 17, 2018
Hozzászólások: 2

HozzászólásElküldve: 2018. Július 18. Szerda, 15:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Köszönöm , megoldódott, holnap már megyek is érte....

Ti, akik ebben a topicban beszélgetettek, elköltözetek más fórumra?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1105
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Július 19. Csütörtök, 8:52    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Chubbie78 írta:
Köszönöm , megoldódott, holnap már megyek is érte....

Ti, akik ebben a topicban beszélgetettek, elköltözetek más fórumra?


Én egyre ritkábban járok erre Mosoly Túl jó a C4 Pic. ! Mosoly
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Max-r
Házigazda
Házigazda


Csatlakozott: Sep 30, 2006
Hozzászólások: 6449
Tartózkodási hely: Kisoroszi - Budapest

HozzászólásElküldve: 2018. Augusztus 2. Csütörtök, 18:53    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sabján Jani sokat betegeskedik mostanában Szomor?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése MSN Messenger
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2, 3, 4
4 / 4 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.37 másodperc