Welcome to CitroenPicasso.hu!

     Főmenü
· Főoldal
· Adataid
· Apróhirdetés
· Eseménynaptár
· Fórum
· Fotóalbum
· Hírek archívuma
· Hírküldés
· Keres
· Klubtagok - zártkörű
· Letöltések
· Linkek
· Rovatok
· Statisztikák
· Szavazások
· Tagok listája
· Új tagoknak
· Videó-album

     Információk
Üdvözlet Vendég


Felhasználónév

Jelszó

 


Felhasználók

 · Mai

0

 · Tegnapi

0

 · Összes tag

5248


Utolsó 5 Tagunk
 01:Dec 07, 2018csupesz81
 02:Dec 01, 2018Heo
 03:Dec 05, 2018safiworks
 04:Dec 04, 2018EchoPeti1
 05:Nov 26, 2018lalaonline

Látogatók

 Vendégek (100%)

12

 01: 66.249.69.XXX  02: 66.249.69.XXX  03: 5.196.87.XX  04: 13.57.233.XX  05: 5.196.87.XX  06: 5.196.87.XX  07: 188.32.65.XXX  08: 178.210.233.XXX  09: 185.184.157.XXX  10: 37.76.96.XX  11: 185.244.216.XX  12: 18.212.93.XXX

 Tagok (0%)

0

 Összesen online

12


Eddig ma

 · Összesen

261

 · Tagok

1

 · Vendégek

260


Látogatók száma
 · Ma

2869

 · Tegnap

2835

 · Összesen ·
72051866

találatot kaptunk az oldal indítása óta:
2006. október

Átlag
 · Óránként

671

 · Naponta

15,150

 · Havonta

461,871

 · Évente

5,542,451


Szerver idő
 · idő

19:09:36

 · Dátum

11/12/18

 · Időzóna

GMT + 1


     Sentinel
You have been warned!
We have caught 916 shameful hackers.

NukeSentinel(tm) 2.4.2pl6

Citroen Picasso Fórum :: Téma megtekintése - EGR szelep HDI (kipufogógáz visszavezetés) és a turbó...
 Gy.I.K.Gy.I.K.   KeresésKeresés   CsoportokCsoportok   ProfilProfil   BelépésBelépés 

EGR szelep HDI (kipufogógáz visszavezetés) és a turbó...
Ugrás oldalra Előző  1, 2
 
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések
Előző téma megtekintése :: Következő téma megtekintése  
Szerző Üzenet
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2052
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2015. Július 21. Kedd, 21:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mivel már jó ideje nagy terhelésnél a kelleténél jobban füstölt az autó, gondoltam a végére járok.
Mivel 230e km felé közelítek a porlasztó csúcsokra gyanakodtam. Többen ajánlottak egy sárvári mestert. Beszéltem vele, ő a csúcsok felújítása elött mindenképp javasolta, hogy turbó, EGR rendszereket nézzem át. El is vittem egy régi jó ismerőshöz, aki keni-vágja ezeket a rendszereket. Igaz 4 napos szervizelés lett a vége, de a füstölés megszünt, az autó dinamikusabb lett, a fogyasztás pedig elvileg jobb lesz. Az EGR szelep volt a főkolompos, visszaengedte a kipufogó gázt, ha kellett, ha nem, de az üzemanyag nyomásszabályozót is cserélni kellett. Ez egy kicsit fájt, anyagilag , de még így is töredéke volt, mintha a porlasztó csúcsokat kellett volna cserélni, vagy felújítani. Azok még tűréshatáron belül vannak. Szóval szerintem egy dízel fenntartása sem kerül horror összegbe, Igaz az enyém 90e km-es kora óta nálam van.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
hegedu
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 02, 2011
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Budapest

HozzászólásElküldve: 2015. Július 21. Kedd, 21:54    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Elárulnád, mit tett az EGR szeleppel? Mert az újracserélés horror áron van.
Enyém 2005-ös, EGR elektronikus. Nem lefalazható. Komputer becsapást nem vállaltam. Januárban lenne a 10 éves vizsga, amin így nem megy át.
Pedig jól műxik. Szomor?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
MC_Pite
Fanatikus
Fanatikus


Csatlakozott: Dec 20, 2007
Hozzászólások: 2259

HozzászólásElküldve: 2015. Július 22. Szerda, 10:35    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Amíg lehet takarítani, takarítani, takarítani.
_________________
XP 1,6 16V Comfort ESP 2008 chip
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése MSN Messenger
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2052
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2015. Július 22. Szerda, 21:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

hegedu írta:
Elárulnád, mit tett az EGR szeleppel? Mert az újracserélés horror áron van.
Enyém 2005-ös, EGR elektronikus. Nem lefalazható. Komputer becsapást nem vállaltam. Januárban lenne a 10 éves vizsga, amin így nem megy át.
Pedig jól műxik. Szomor?


Az enyémhez szerencsére ennyire nem drága az EGR szelep nekem 32e Ft - kedvezmény, az 1,6 hdi-hez 116e ft-től indul. Kedvezménnyel már 70e Ft-ért kapsz is egyet. A lefalazásra nem biztatlak, mert az nem szép dolog, de szerintem arra is van megoldás. Megkérdezem a mester embert, vagy megadhatom a számát is.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lzsolt75
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 08, 2013
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

HozzászólásElküldve: 2016. Augusztus 21. Vasárnap, 12:10    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Mostanában gyorsításkor egyszercsak azt vettem észre, mintha megtropanna az autó, de lassan gyorsul azért tovább. Neten keresgélve a motortárs (2.0HDi) peugeot307 fórumában akadtam egy bejegyzésre, ahol ezt taglalják éppen:
http://www.peugeot307club.hu/index/hibak_es_javitasuk/0-191
18. sor: "HDI motor nem húz 2000-2400 között előtte és utána megy rendesen"
Itt egy turbó szabályozó szelepről beszélnek. (Nem került szóba az EGR esetleges lefalazása). a hozzászólásban lévő képek alapján az említett alkatrész webshopokban EGR nyomásátalakító néven fut. Ezzel volt dolga valakinek? Ez most a turbóra hatm vagy az EGR szelepre. Jövő hét végén ki fogom szerelni az EGR szelepet, hogy kipucoljam, lefalazzam. Ha lefalazom, és az említett nyomásszabályozó az EGR-re hat, akkor gondolom nem kell foglalkozni vele, hogy azt is cseréljem esetleg.
Ha a turbóra van hatással, akkor lehet tisztítani, vagy csak az új javít a helyzeten?
_________________
2000.10. havi Citroën Xsara Picasso 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lzsolt75
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 08, 2013
Hozzászólások: 75
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

HozzászólásElküldve: 2016. Augusztus 28. Vasárnap, 9:42    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lzsolt75 írta:
Mostanában gyorsításkor egyszercsak azt vettem észre, mintha megtropanna az autó, de lassan gyorsul azért tovább. Neten keresgélve a motortárs (2.0HDi) peugeot307 fórumában akadtam egy bejegyzésre, ahol ezt taglalják éppen:
http://www.peugeot307club.hu/index/hibak_es_javitasuk/0-191
18. sor: "HDI motor nem húz 2000-2400 között előtte és utána megy rendesen"
Itt egy turbó szabályozó szelepről beszélnek. (Nem került szóba az EGR esetleges lefalazása). a hozzászólásban lévő képek alapján az említett alkatrész webshopokban EGR nyomásátalakító néven fut. Ezzel volt dolga valakinek? Ez most a turbóra hatm vagy az EGR szelepre. Jövő hét végén ki fogom szerelni az EGR szelepet, hogy kipucoljam, lefalazzam. Ha lefalazom, és az említett nyomásszabályozó az EGR-re hat, akkor gondolom nem kell foglalkozni vele, hogy azt is cseréljem esetleg.
Ha a turbóra van hatással, akkor lehet tisztítani, vagy csak az új javít a helyzeten?

Hát valami istentelenül hozzáférhetetlen helyen van az az EGR szelep. Aki ki tudta szerelni leírhatná szájbarágósan, hogy hogy sikerült, mert egyszerűen nem férek hozzá. Tükörrel látom, hogy hol lenne a két 10-es anya, ami a szelepet tartja, de a szelepre csatlakozó csövön nem látom az imbusz csavart. (Hacsak nem a cső másik végén lévőről van szó).
A külső oldalihoz még csak-csak hozzáférek egy racsnis kulccsal, azt esetleg le is tudnám szedni, de amelyik a csatlakozó cső alatt van, ahhoz nem férek be kézzel sem a klíma vezetékétől. Valahogy alulról lehet hozzáférni? Ha igen hogyan? Aknám sajnos nincs, maximum alábakolni tudom.
Valahogy bedugtam a telefonom, és csináltam képet, ez alapján nem lehet, hogy le van már falazva?:

_________________
2000.10. havi Citroën Xsara Picasso 2.0HDi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
spakli
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 18, 2017
Hozzászólások: 1

HozzászólásElküldve: 2017. Január 23. Hétfő, 13:15    Hozzászólás témája: berlingo hiba Hozzászólás az előzmény idézésével

sziasztok! lenne egy kérdésem! helyzet az 2.0 hdi berlingó! hidegen megy, ahogy melegszik kidobja a motorhiba lámpát elmegy az erő csak 2800 ig prög ki!motor hiba kódot nem ir! gép szerint nincs hiba!és hiába is törlöm nicns is mit csak ha lehűl akkor tűnik el ismét a hiba lámpa! segítsetek! köszi
ÉS ha hidegen 3000 fölé pörgetem 2-3 ms és visszatílt és ismét hiba nincs erő!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
version
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Mar 24, 2007
Hozzászólások: 61

HozzászólásElküldve: 2017. Március 20. Hétfő, 14:44    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lzsolt75 írta:
Mostanában gyorsításkor egyszercsak azt vettem észre, mintha megtropanna az autó, de lassan gyorsul azért tovább. Neten keresgélve a motortárs (2.0HDi) peugeot307 fórumában akadtam egy bejegyzésre, ahol ezt taglalják éppen:
http://www.peugeot307club.hu/index/hibak_es_javitasuk/0-191
18. sor: "HDI motor nem húz 2000-2400 között előtte és utána megy rendesen"
Itt egy turbó szabályozó szelepről beszélnek. (Nem került szóba az EGR esetleges lefalazása). a hozzászólásban lévő képek alapján az említett alkatrész webshopokban EGR nyomásátalakító néven fut. Ezzel volt dolga valakinek? Ez most a turbóra hatm vagy az EGR szelepre. Jövő hét végén ki fogom szerelni az EGR szelepet, hogy kipucoljam, lefalazzam. Ha lefalazom, és az említett nyomásszabályozó az EGR-re hat, akkor gondolom nem kell foglalkozni vele, hogy azt is cseréljem esetleg.
Ha a turbóra van hatással, akkor lehet tisztítani, vagy csak az új javít a helyzeten?


Sok évvel ezelőtt alulról leszereltem nem csak az EGR szelepet, hanem a szívótorkot, kipufogótorkot is.
Az EGR miatt a szívótorok belseje le volt szűkülve 3 cm-es jukra.
Már nem működött a motor.
Sajnos a hengerfejet nem szereltem le, rengeteg trutyi lehet benne, ami gátolja a levegő áramlását.
Nincs aknám, így nehézkes a szerelés.
Régifajta vákumos EGR van gyárilag.
Lefalaztam.
Az EGR csavart spéci hajlított csillagkulccsal tudtam leszedni.
A kulcs feje mellett kb 70 fokban meg lett hajlítva melegen.
Ha belefogsz a szerelésbe a legroszabb rémálmod fog visszaköszönni.
_________________
Picasso 2.0 HDI chip tuning
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
lucky
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 30, 2012
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Harkány

HozzászólásElküldve: 2017. Március 23. Csütörtök, 8:09    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok! Nekem is volt ilyen problémám, hogy nem el ment az alapjáratom, aztán visszajött. Befújtam az EGR szelepet elég rendesen féktisztítóval és akkor jó lett. Ez kb egy éve volt. Most megint kezdi, csak annyi különbséggel hogy most motorhibát is jelez(2007.1,6.16v). Tegnap pl. ugyan ez volt mikor haza értem. De kb 1 óra múlva magától meg. javult. volt alapjárat és a motorhiba lámpa sem világított. Azt szeretném kérdezni ,hogy a benzinesnél is ki lehet iktatni? Ha igen akkor hogy?
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Pedro0000
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Jan 18, 2011
Hozzászólások: 1494
Tartózkodási hely: Bánd,Veszprém megye

HozzászólásElküldve: 2017. Március 23. Csütörtök, 11:22    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

lucky írta:
Sziasztok! Nekem is volt ilyen problémám, hogy nem el ment az alapjáratom, aztán visszajött. Befújtam az EGR szelepet elég rendesen féktisztítóval és akkor jó lett. Ez kb egy éve volt. Most megint kezdi, csak annyi különbséggel hogy most motorhibát is jelez(2007.1,6.16v). Tegnap pl. ugyan ez volt mikor haza értem. De kb 1 óra múlva magától meg. javult. volt alapjárat és a motorhiba lámpa sem világított. Azt szeretném kérdezni ,hogy a benzinesnél is ki lehet iktatni? Ha igen akkor hogy?


Van benne EGR?
_________________
1.6 8v Sx 2003


Ha nem megy erőltesd! Ha eltörik akkor úgyis rossz volt! Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
lucky
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 30, 2012
Hozzászólások: 43
Tartózkodási hely: Harkány

HozzászólásElküldve: 2017. Március 23. Csütörtök, 12:39    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Pedro0000 írta:
lucky írta:
Sziasztok! Nekem is volt ilyen problémám, hogy nem el ment az alapjáratom, aztán visszajött. Befújtam az EGR szelepet elég rendesen féktisztítóval és akkor jó lett. Ez kb egy éve volt. Most megint kezdi, csak annyi különbséggel hogy most motorhibát is jelez(2007.1,6.16v). Tegnap pl. ugyan ez volt mikor haza értem. De kb 1 óra múlva magától meg. javult. volt alapjárat és a motorhiba lámpa sem világított. Azt szeretném kérdezni ,hogy a benzinesnél is ki lehet iktatni? Ha igen akkor hogy?


Van benne EGR?

Azt Ez nem ugyan az mint a fojtószelep? A lagunám is csinálta és a szerelő mondta. Ez a valami a motor tüzfal felöli oldalán van és a légszűrőből megy rá egy vastag gumicső meg vezetékek. Van benne egy pillangószelep szerű valami .
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése Felhasználó weblapjának megtekintése
Szabi74
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 18, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. Október 21. Szombat, 16:30    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Ma megpróbáltam az EGR-t "lefalazni". 250 ezret futott az autó, sokat már nem várok tőle. Rádöbbentem, hogy annak ellenére, hogy imádom a 2.0HDI-t, a Picsuban egy szerelhetetlen, hozzáférhetetlen darab sz...r.

Gyakorlatilag megakadtam...egy darab imbuszos csavar számomra elérhetetlen.


Nem értem! Valaki segítsen!

Üdv:
Szabi
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2052
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2017. November 6. Hétfő, 20:41    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Szabi74 írta:
Sziasztok!

Ma megpróbáltam az EGR-t "lefalazni". 250 ezret futott az autó, sokat már nem várok tőle. Rádöbbentem, hogy annak ellenére, hogy imádom a 2.0HDI-t, a Picsuban egy szerelhetetlen, hozzáférhetetlen darab sz...r.

Gyakorlatilag megakadtam...egy darab imbuszos csavar számomra elérhetetlen.


Nem értem! Valaki segítsen!

Üdv:
Szabi


Nem egyszerű feladat. Az enyémet is szerelő csinálta, ha megtalálom a képeket amit küldött felteszem hogy mennyire volt szétszedve. Eléggé..
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Brumi55
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 24, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. November 19. Vasárnap, 12:59    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Xsara Picasso 2001 évj. 215 ekm.
A hibajelenség: erős, büdös, kékesszürke füstfelleg a kipuffogóból. (Tegnap még csak egy kis füst, azt is a barátom vette észre, ma meg magam azt hittem, hogy mindjárt kigyullad valami...) Többszöri indítás és egyidejű gázfröccsre indul, különben leáll. Néhány próbálkozás után mégis elindul a motor - és dől a füst... Megváltozott a motorhangja is: az szokásás "duruzsolás" helyett gázadáskor mély, erős motorhang. Sebességben halk, szokásos.
Azt tudom, hogy szervíz, de azért nem szeretnék teljes sötét lenni ott.
(Amennyiben rossz helyen keresgélek, kérek segítséget, hogy hová írjak?)
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2052
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2017. November 20. Hétfő, 19:11    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

dizeles írta:
Szabi74 írta:
Sziasztok!

Ma megpróbáltam az EGR-t "lefalazni". 250 ezret futott az autó, sokat már nem várok tőle. Rádöbbentem, hogy annak ellenére, hogy imádom a 2.0HDI-t, a Picsuban egy szerelhetetlen, hozzáférhetetlen darab sz...r.

Gyakorlatilag megakadtam...egy darab imbuszos csavar számomra elérhetetlen.


Nem értem! Valaki segítsen!

Üdv:
Szabi


Nem egyszerű feladat. Az enyémet is szerelő csinálta, ha megtalálom a képeket amit küldött felteszem hogy mennyire volt szétszedve. Eléggé..

Sajnos nem kerültek elő a képek, de gondolom már megoldottad..
A lényeg hogy nekem alulról közelítettek az EGR szelephez..
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
dizeles
Mindenek tudója
Mindenek tudója


Csatlakozott: Mar 20, 2007
Hozzászólások: 2052
Tartózkodási hely: Veszprém

HozzászólásElküldve: 2017. November 20. Hétfő, 19:12    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Brumi55 írta:
Xsara Picasso 2001 évj. 215 ekm.
A hibajelenség: erős, büdös, kékesszürke füstfelleg a kipuffogóból. (Tegnap még csak egy kis füst, azt is a barátom vette észre, ma meg magam azt hittem, hogy mindjárt kigyullad valami...) Többszöri indítás és egyidejű gázfröccsre indul, különben leáll. Néhány próbálkozás után mégis elindul a motor - és dől a füst... Megváltozott a motorhangja is: az szokásás "duruzsolás" helyett gázadáskor mély, erős motorhang. Sebességben halk, szokásos.
Azt tudom, hogy szervíz, de azért nem szeretnék teljes sötét lenni ott.
(Amennyiben rossz helyen keresgélek, kérek segítséget, hogy hová írjak?)


Talán vmelyik porlasztó csúcs adta meg magát és csak befolyik a gázolaj ezért indul nehezen és ezért van a szürke büdös füst.
_________________
dízeles 2.0 HDi Exclusiv 2003 / C4 Picasso 1,6 HDi Chic 2011
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Brumi55
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 24, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. November 20. Hétfő, 22:25    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Kedves dízeles!
Magam is fogom a fejem... És nem hiszem el, hogy ilyen van!!!
Ma reggel be kellett szállíttatni az autót, mert már ugyan gázadással nem állt le, de sebességben azonnal. És akkor füstöt okádott, mint az Etna, ha jó formában van... Majd egy órát vártam a hideg kocsiban, míg jött a Sárga Angyal...
Késő délután hívott a szerelő és azt kérdezte, hogy nem dízel került-e be a tankba, mert a szag és a beöntőnyilás körüli maradványok arra utaltak. Mondtam, hogy kizárt dolog, bár nem én tankoltam, hanem a kutas, de még mutattam is a kutasnak a 98-as kútfejet.

Mondtam a szerelőnek, hogy még meg van a blokk, amit óvatosságból mindig elteszek, mert a szentenderi kútnál egyszer utánam jöttek, hogy nem fizettem. Pedig de... Legalább elnézést kértek... No, de ez mellékes....

A lényeg, hogy megnézem a blokkot... és dízelt töltött bele a kutas!!! Igaz, hogy van dízeles változat is, de nekem mindig benzines autóim voltak, az életben eszembe nem jutott volna, hogy dízelt kérjek bele!!!

A legfirssebb hírek szerint tönkrement a katalizátor, és még valamiket mondott a szerelő, amit már nem is tudok most felsorolni. Olyan 100 eFt körül (felett???) lesz a számla... Bár a szerelő csak motyogott valamit.... Szerdán lesz kész, majd leírom...

Persze semmit nem tudok csinálni, mert bár lehet, hogy van kamera, de az életbe bebizonyítani nem tudom, hogy nem dízelt mondtam a kutasnak. S ha meg jól seggberúgom, még engem büntetnek meg...
És még borravalót is adtam neki... 300 Ft-ot...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Brumi55
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jun 24, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. November 27. Hétfő, 19:56    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Majd 80 eFt lett a számla vége...
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Szabi74
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Aug 18, 2017
Hozzászólások: 7

HozzászólásElküldve: 2017. November 30. Csütörtök, 12:26    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

Harmadszor próbáltam leszedni az EGR-t sikertelenül...
Az egyszerűbb csavaranya engedett, de ami a csonk alá esik le van "sarkalva"...szerintem az előző tulajok már próbálkozhattak a leszereléssel - eredmény nélkül.

A lényeg:
Az EGR-t szabályosan lefalazni nem tudtam, de...

Az EGR csonkjáról az EGR-hűtő felé haladó kis cső mindkét végén elhelyeztem egy-egy "falat". Az biztos, hogy innen kipuf.gáz már nem megy a szívótorokba, csak azt nem tudom, hogy baromság volt-e így megoldani, mivel az EGR-be megy gáz...

Adjatok tanácsot!
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zotyoka1982
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Dec 11, 2014
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2017. December 19. Kedd, 16:14    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok!

1,6 HDI 110 Le Picassomban X+220000 km van. Az EGR-em többször leragad, így arra gondoltam megtisztítom. Szerelő szomszédommal neki is estünk. Ha a motorral szembe állsz, jobb hátul van eldugva.. mire a tartó 2 db csavart kitekered, ki kell szedni a légszűrőt beömlő csövestől. A fékfolyadék tartályt és a Gáz pedál elektronikát (tempomat?) A konzolok vannak útban a légszűrőház kivételekor. Az üzemanyagszűrőt is ki kell szedni tartó konzollal együtt. Ezeket mind félre tudtuk hajtani. Az EGR szelepet tükörrel láttuk így is csak.. a 2 10-es hatlapfejű csavart egy örökkévalóságik tekertük ki.. ezután már csak az EGR hűtő csövet és a szelepet egybentartó bilincset kellett szétfeszíteni.. sok - sok kínlódás várható.. Láttam neten olyan bilincset, ami már csavaros.. A visszaépítés is nagyon jó muri.. A szelepem persze tisztának mutatkozott. Azért megtisztítottuk. De az elektronika tetején kissé elhasználódott.. Valószínűleg a légszűrő ház verte szét és az elektronika beázhatott. Így rendelek 47 USD-ért Aliexpresszről. A kérdés az, hogy a légszűrőházam miért tudta szétverni?! A műanyagok eléggé elhasználódtak, és szerintem egy-két gumi bilincs is hiányzik.. Ha megjön a szelep, referálok még..
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
Tibi86
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Jan 15, 2018
Hozzászólások: 1

HozzászólásElküldve: 2018. Január 15. Hétfő, 14:43    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Sziasztok.

Bár nem Citroenem van,hanem Peugeotom 407 hdi 2.0.

Hasonló hibám van mint itt többötöknek.
Hidegen szépen indul,az autó,de miután már megyek vele 10-15 perce az alapjáratom ingadozni kezd,és a gázadásra rángatással reagál.
Olykor fekete füst is jön belőle.
A szerelőm már 3 hónapja küzd vele.
Első alkalmakkal nem irta ki a hibát az autó,ezért légtömegmérőt cseréltünk benne,és a turbót is fel kellett újjitani.
két hétig megint minden jó volt(400km),és a hiba újra jelentkezett.De az autó nem adta ki a hibát.
Ki szerelte a motorvezérlőt és elküldte felujjitásra,visszarakta,és megint jó volt két hétig minden.
Ekkor újra jelentkezett ugyan az a hiba,de már kiirta az autó az EGR hibát,hogy nem tudja tisztítani magát.
Kipucolta,és két hét után újra kijött a hiba,ugyan ugy mint az elején.
Esetleg ha valaki tudna segiteni,nagyon hálás lennék
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Silverpica
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Oct 05, 2016
Hozzászólások: 27

HozzászólásElküldve: 2018. Január 16. Kedd, 7:55    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi86 írta:
Sziasztok.

Bár nem Citroenem van,hanem Peugeotom 407 hdi 2.0.

Hasonló hibám van mint itt többötöknek.
Hidegen szépen indul,az autó,de miután már megyek vele 10-15 perce az alapjáratom ingadozni kezd,és a gázadásra rángatással reagál.
Olykor fekete füst is jön belőle.
A szerelőm már 3 hónapja küzd vele.
Első alkalmakkal nem irta ki a hibát az autó,ezért légtömegmérőt cseréltünk benne,és a turbót is fel kellett újjitani.
két hétig megint minden jó volt(400km),és a hiba újra jelentkezett.De az autó nem adta ki a hibát.
Ki szerelte a motorvezérlőt és elküldte felujjitásra,visszarakta,és megint jó volt két hétig minden.
Ekkor újra jelentkezett ugyan az a hiba,de már kiirta az autó az EGR hibát,hogy nem tudja tisztítani magát.
Kipucolta,és két hét után újra kijött a hiba,ugyan ugy mint az elején.
Esetleg ha valaki tudna segiteni,nagyon hálás lennék


Egr-nél a pucolás ritkán segít. Inkább csere. Persze azt innen nem mondom meg, hogy az a baja.
_________________
2003 1.8/16v
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
bubusi
Törzsvendég
Törzsvendég


Csatlakozott: Apr 02, 2008
Hozzászólások: 1105
Tartózkodási hely: Győrújbarát

HozzászólásElküldve: 2018. Január 17. Szerda, 15:58    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Tibi86 írta:
Sziasztok.

Bár nem Citroenem van,hanem Peugeotom 407 hdi 2.0.

Ekkor újra jelentkezett ugyan az a hiba,de már kiirta az autó az EGR hibát,hogy nem tudja tisztítani magát.
Kipucolta,és két hét után újra kijött a hiba,ugyan ugy mint az elején.
Esetleg ha valaki tudna segiteni,nagyon hálás lennék


EGR-t cserélni kell, s lehetőleg gyári minőséget (Valeo), mert macerás vissza cseréltetni az utángyátrottat ha nem jól működik. tapasztalatból mondom. Egyébként minden elképesztő hibát/ hiba üzenetet tud produkálni. ?tlet Szerintem sokkal több bajt okoz mint a hasznossága, de legyen ez az én véleményem. Nevet?
_________________
C4 Picasso 1,6l HDI 16v Mogyoróbarna Collection
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Zotyoka1982
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Dec 11, 2014
Hozzászólások: 5

HozzászólásElküldve: 2018. Március 5. Hétfő, 11:02    Hozzászólás témája: Hozzászólás az előzmény idézésével

Zotyoka1982 írta:
Sziasztok!

1,6 HDI 110 Le Picassomban X+220000 km van. Az EGR-em többször leragad, így arra gondoltam megtisztítom...


Szóval megérkezett a szelep, 2 hónap agitálás után (mégis csak kínai..) beszereltük. Közben rendeltem hozzá új EGR bilincset 3000 HUF. De ez már csavaros. A légszűrőházam verte szét az előző EGR szelepet, mert a tartó konzolokból "eltüntek a gumi dugók" a 4 db 6000 HUF. Légszűrő cserét már csak saját kezűleg végzek! A szelep meglepően jól teszi a dolgát. 1 nagyon hideg reggel volt csak hibám. De azt annak tudom be, hogy az izzítást se vártam meg az indítózással. Azóta, ha megvárom, nincs hiba! (sárga lámpa) A lexia jelzi azért, hogy az utolsó tanítás nem volt sikeres, de az nem érdekel. Beszéltem szakival és nem garantált a siker az újratanítással ezzel a motortípussal (9HY DV6TED4 109LE) pláne ha utángyártott az EGR. Ez pedig AZ! Mosoly
De most örülök, mert 2 hete nincs sárga lámpám... Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése Email küldése
btabta
Új tag
Új tag


Csatlakozott: Dec 10, 2017
Hozzászólások: 16
Tartózkodási hely: Törökszentmiklós

HozzászólásElküldve: 2018. Máj 6. Vasárnap, 15:22    Hozzászólás témája: EGR lekapcsolása Hozzászólás az előzmény idézésével

Talán segít vkinek.
Nekem folyamatosan dobálta az Engine Fault hibaüzit a gép (bár a sárga lámpa nem gyulladt ki - és az izzó jó Mosoly ). A kiolvasás EGR szelep hibát jelzett.

Kicserélni nem akartam (khm), inkább más megoldást kerestem.
Végül találtam Szolnok közelében egy mestert, aki bele tud nyúlni a motorvezérlő szoftverbe és ott kikapcsolta az EGR-t. Vagyis, mostantól a szoftver nem vezérli az EGR-t egyáltalán, tehát az állapotán sem problémázik.
És tényleg, azóta nincs Engine Fault hibaüzenet (sem)...

Nagyságrendekkel egyszerűbb (és sztem olcsóbb) megoldás, mint a lefalazás, kiszerelés, stb.

Hozzátartozik, hogy csak akkor tudja megcsinálni, ha a szelep még működik, tehát nem halott.

Ha érdekel az elérhetősége, dobj egy privátot.
_________________
1.6 HDI 110 LE (NO FAP), 2006-os Desire, homokszínű, jobbkormányos Mosoly
Vissza az elejére
Felhasználó profiljának megtekintése Privát üzenet küldése
Hozzászólások megtekintése elölről:   
Új téma nyitása   Hozzászólás a témához    Tartalomjegyzék -> Meghibásodások, szervízelési kérdések Időzóna: (GMT +1 óra)
Ugrás oldalra Előző  1, 2
2 / 2 oldal

 
Ugrás:  
Nem készíthetsz új témákat ebben a fórumban
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban
Nem módosíthatod a hozzászólásidat a fórumban
Nem törölheted a hozzászólásaidat a fórumban
Nem szavazhatsz ebben fórumban


Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
phpBB port v2.0.7 based on Tom Nitzschner's phpbb2.0.6 upgraded to phpBB 2.0.7 standalone was developed and tested by:
ChatServ, mikem,
and Paul Laudanski (aka Zhen-Xjell).

Version 2.0.7 by Nuke Cops © 2004 http://www.nukecops.com




Tartalomkezel? rendszer: © 2005 PHP-Nuke. Minden jog fenntartva. A PHP-Nuke szabad szoftver, amelyre a GNU/GPL licensz ?rv?nyes.
Oldalkészítés: 0.45 másodperc